Sudeee07 fahriyenur bana da günde 3 tane sabah öğle akşam yazdı canım ama ben çok fazla ilaç kullanmak istemediğim için bulantım çoğaldığında dayanamadığımda günde 1 tane içtim zaten etkili bir hap 2-3 tane içmene bile gerek kalmıyor belli bi zamanı da yok ne zaman bulantın çoğalırsa gümde bir tane içmen yeterli oluyor zaten
deletedmom572 Bir bana mı yaramadı bu ilaç 🤦🏼♀️ Gece 2 tane yaramıyordu, sabahları 2 tane daha içmeye başladım ama o bile midemi bulandırdı
Burcugaz deletedmom572 bazı hamilede değişir bünyeye göre işe yaramadığını söylersen doktoruna başka bir ilaç veriyo ona göre ben kullandm prilam geçirdi bi tanıdık vardı onda işe yaramayınca doktoruna danıştı başka bir.ilaç içti ve geçti onunki bünyeye göre bacım
deletedmom572 Burcugaz ben de üstüne uyku ve sersemlik yapıyor, su içsem de istifrar ediyorum çok kötü durumdayım 🤦🏼♀️
tugcebyl fahriyenur Ben sabah ve akşam ac karna yemeklerden önce bi tane içiyodum ama dediğiniz şekilde de içtim öyle de faydasını gördüm ama ne yazık ki bir süre sonra ilk etki ettiği kadar etki etmemeye baslamıstı
fahriyenur Bi kaç kere kullandım fayda si olmadı gibi geldi bıraktım bende ne kadar da olsa hap sonuçta diye vazgeçtim bulantı dan çok iştahsızlık baskın bende sanırım 🤦🏻♀️ Hepinizden Allah razı olsun 🙏🏻
Damlayzz Nur178178 mrhb bnde bgn 7haftalik oldum bulantım var bide bu sabahtan kusmya başladım doktora sordum bu ilacı kullan dedi midemden acı su gelmye başladı sabah sizce iyi mi siz kullandnz mi yan etkileri felan
aselsura123 10 haftalıkken başladım su dahi içermiyordum sürekli kusuyorum çok faydası var gece yatmadan 2 tane içiyorum sabah 1 tane içiyorum şuan 21 haftalık oldum hala kullanıyorum Bi zararı yok gebelikte kullanılan ilaç yan etkisi olmadı bende 😊