Bende mülteci kampında öğretmen olarak çalışıyorum. Hamilelik şüphem oldugu ilk günden beri x raydan geçmiyorum çanta aramasına çantamı vermiyorum. 5.ayıma girdim. Karnım da hala yok güvenlikler her gün hocam siz niye ordan kenardan geçiyosunuz diyolar gebeyim demekten usandım. Ultrason fotograflarını alnıma yapıştırıp gezecegim artık 😂🙏 bu arada beniö emziren anne arkadaşlarım da geçmiyor x ray dan bilginiz olsun.