Çalıştığım kurum gereği giriş-çıkışlarda x-ray cihazından geçmek durumunda kalıyorum. Nerede çalıştığınızı bilemiyorum ama çalışanlara söyleyin. Siz geçerken cihazı kapatsınlar. Gerekirse elle arasınlar sizi. Ben bu durumu doktoruma söyledim. Bahsedildiği kadar zararlı değil dedi. Benim de bi kaybım olduğu için önlem amaçlı 4 aya kadar cihazı kapattırıp geçtim. Siz de öyle yapabilirsiniz.