Valla ben 22 kilo aldım 😊 Doğumuma bir hafta var. Çok bi zorluk yasamadim yani çatlak filanda olmadı. Zayıf olup catlayanlarda var birazda genetik sanırım. 😏 bebeğim de sağlıklı şeker filanda çıkmadı. Protein ağırlıklı beslenince zaten kilo alıyor insan. Kilo aldığımı bile bile beslenmemi kesmedim yada azaltmadim. Karnımda benim yediklerime muhtaç bir bebek var. 👶 He ne oldu dersen biraz bacaklarım kalınlaştı 😒 36 beden giyen bi insandım 53 kiloydum. Suan 75. 😶 yüzüm tombullaştı 😌 ama mutluyum 👶💖💟💞💕💗