Benm hala bebegıme kız dıyemıyrm detaylıda bıle kız grmemıze ragmen 😅 ınsaallah saglıklı olsun da dedm son ana kadr merak bıle etmedım . Ama alısverıs ıcın gercekten cınsıyet lazım onun ıcınde benm fıkrım beklemek lazım 30. Haftaya kadr . Bırıkım olduktan snra alınır hersey dıye rabbım saglıcakla nasıp etsn evlatlarımızı kucaklarımza 🙏🙏🙏