ikiprensannesiiii Merhaba anneler 12+4 deyim bugün dr umuz erkeğe benziyo dedi yüzde kaç dedim yüzde veremem sonradan ne olur bilmem dedi sizde var mı değişen genelde erkek değişmiyor diyolar ama bilemedim 🤔🤔
simsekkiz8 ikiprensannesiiii cok oldu degiwen cok okudum burda. Bence hazirlikli olun herweye erkege aliwtirmayinn kendiniz
Emos_64 ikiprensannesiiii 12. Haftada erkeğe benziyor denildi 19. Haftada kızımız olacağını öğrendik 😃 o haftalar yanıltıcı olabiliyor canım ☺️💐
cinaroglusinem ikiprensannesiiii kızlarda bazen duruşa göre kordon bağından erkek diyebiliyorlarmış ama 20. Haftadan sonra ya da detaylı ultrasondan sonra ne söyleniyorsa odur diye biliyorum
Alparslnbuss ikiprensannesiiii bana 13. Haftada erkek dedi kesin erkek mi dedim kesin =% de 99. 9 dedi doktorum oğlum oldu. Ama erkeğe benziyor diyorsa adı üstünde benziyor diyor işte o zaman yanılma payı fazla😊
Kubraomer04 12+5 de %99 kız dedi benziyor falan dememişti o zaman da kesin diye sorduğumda kesin demişti 17.haftadayız yine aynı kesin kız. Ama benziyo falan dememişti bana yanılma payı olabilir benziyor dediyse 😊
Ruhsuz Bana da detaylı da kız gibi dedi kesin mi dedim kız gibi yani dedi halen net bir şey söylemedi Bi dahi gitmeme tekrar sorarım artık
gtitiz23 ikiprensannesiiii bnde Korkuyorum 14, haftada kıza benziyor dedi 18de gittim ilk başta göstermedi sonra kız dedi birda bkti yine kız dedi değişme ihtimali varmk dedim yok dedi bilmiyorum npicak
ikiprensannesiiii gtitiz23 bana kesin dese ben başlardım ufaktan ama kafanda soru işareti varsa 20 yi falan bekleyebilirsin 😍
Babyone ikiprensannesiiii canm cınsıyet degısmez aslında 12. Haftada cınsıyet hormonları gelısmıs olur fakat ultrason cıhaz kalıtesıne kadr degısır bunu farketme oranı. Bana 15. Haftada koz dendı detaylı ultrasonda sonra 18. Haftada tekrar teyıt ettık . Sıze suan sylenenın dgru olup olmadıgını bebek buyuyunce daha kesınlestırırsnz