Sksdmr10 Kızlar size tavsıyem aç karnına içilmesi gerekiyor ama yedıklerınıze dikkat ederseniz süt ve süt ürünleri çay kahve tüketmezseniz yemekten sonra kullanabilirsiniz.Aç karnına bendede cok bulantı yapmıştı tavsiyem tok karnına almanız.
Beybitooo Sksdmr10 zaten bu şekilde içilmesi imkansız ağzıma lokma koyamiyorum yedigim herseyi çıkardım
aslieser Banada ilk zamanlarda bulantı yapıyordu 1 2 hafta içmedim doktoruma söyledim gece yatmadan önce icebilirsin dedi 1 hafta o şekilde kullandım sonrasında mide bulantım iyice gecince sabah içmeye başladım şuan rahatça yutabiliyorum 22+4 haftalığız
Banukara Beybitooo bende önceden kullanırken bulanırdı içme değiştir feramat kullan de una söyle bunu kullanıcam sorun olur mu diye zaten olmaz benim dr um aynı dr yıllardır ilaç markaları değişiyor sadece boşa çekme bulantı bu bulandırmıyor
Mervedurak Ben sabah akşam aç karnına kullanıyorum ama bende yan etki yapmadı onu içince 1-2 saat süt ve süt ürünleri ve çay kahve gibi içecek içip yemeyin onlar mide bulantısı yaptırıyo ve emilimi yavaşlatıp azaltıyo 😇
Tugba123 İçemeyenler portakal suyuyla içmeyi deneyin bende sorun yaşadım her sabah portakal suyuyla içtim ve gayet iyi geldi
Beybitooo Tugba123 normal bi bulantı yapmadi ama resmen en son safra kustum içimde hic bisey kalmadi ve igrenc bi koku geliyor ilaçtan
Tugba123 Beybitooo bende öyle oldum doktorum bana sıkma portakal suyuyla dene dedi ve gerçekten iyi geldi demekki bünyeye göre değişiyor
cansu23 Sevde25 çok şükür o belirtiler bende yok ama cok kansızım doktor anemi eşiğindesin dedi ama içemiyorum zorlasamda
cansu23 Beybitooo sen içmişsin ben içemiyorum mideme inmiyo bile ilaç yuttuğum an geri geliyo kusarak
Beybitooo cansu23 ilk ve sondu kesinlikle içip 12 saat bisey yiyemeyeceksem bu sahan kötü etkiler bence
Tugbaklc Beybitooo ben de bugün başladım.midem bulanıyor çok aşırı derecede hiç bi sebeb bulamamıştım bu post cıktı karşıma 31 haftalik gebeyim başka kullanıyordum bu daha çabuk yükseltiyor diye doktor birde çift yazdı ne yapicam bilmiyorum ya
Beybitooo Tugbaklc eğer bulantı yaparsa gece iç dedi bana ama ona bile cesaretim yok 12 saat geçti içmemin üstünden bulantı hala var
Lalemm86 Beybitooo doktor bana kahvaltıdan bi saat sonra yememi söyledi o şekilde bi sıkıntı yaşamadım
Beybitooo Lalemm86 ben içip 3 saat bisey yemedim sonra kahvaltı yapayım dedim yumurta falan hazırladım olanlar oldu 12 saat geçti hala bulanıyorum