Beybitooo canım ben şuan 26 haftalığım doktor 13 haftada verdi malum doğuma kadar içmek gerekiyorya ben içemiyorum içtiğim an elimdeki bardağı bırakana kadar içim dışıma çıkıyor ne var ne yok kusuyorum . Toplamda 5 kez içmişimdir hepsinde kustum ögüre ögüre hemde. Doktora bunu söyledim meyve suyuyla suyu karıstır öyle iç dedi içemedim. Sonra şurup verdi onuda içemedim. Şuan çok kansızım ve ilaç içemiyorum. Doktor doğuma yakın cok kansız kalırsan kan yükleriz ama oda cok tercih ettiğimiZ birşey değil dedİ