Kizlar bende arada yiyorum 13 haftalik hamileyim ama size birsey sorucam normalde hamilelikten once her sabah mutalak nescafe icerdim hamile olduğumu ogrenince bıraktım ama kolayi birakamiyorum mutlaka her gun aksam yemeginde iciyorum ya nasil dur dicem bilemiyorum sizde de bole oluyor mu