Kolanın içerisindeki kabarcıkların sebebi asitten ziyade her gün soluduğumuz havada da doğal olarak bulunan karbondioksit gazı. Kola kafein içerdiği için önerilmiyor pek, günlük alınacak kafein miktarını aşmadığınız sürece onda da bir problem yok. Tabiiki daha sağlıklı seçenekler önceliğimiz :)