bsra18- kaan aslında çatlaklar geçmiyor rengi cilt tonuna yakın bi renge dönüştüğü için geçti sanıyoruz üstelik bio oil a vitamini barındırdığı için doktorum kullanma demişti
Cemredeniz1907 bsra18- bence onu bile sürmen fayda etmiştir ya. BEnim eşimin kuzeni hiçbirwey kullanmadığı için vücudu yırtık yırtık olmuş doğurmadan daha 🙄
bsra18- Cemredeniz1907 Benimde öyle işte şuan ikinci kızıma hamileyim 30 hafta bitmek üzere karın gerildiği için çatlakların daha da görünür oldu.
Seymanur0707 Cemredeniz1907 memnun kalmayan var🙋🏼♀️ İlk hamileliğimde kullanmıştım memnun kalmadım şu an mustela kullanıyorum ve çok memnunum🌸
Cemredeniz1907 Seymanur0707 peki ilk gebelğinde catlak olustumu kullandığın halde birde suan kullandıgın geçirdimi çatlaklarını?
Seymanur0707 Cemredeniz1907 ilk hamileliğimde çatlak oluştu kullandığım halde . Çatlak geçmiyor oluştuğu zaman malesef sadece estetik olarak tedavi ediliyor diye biliyorum krem yağ v.s oluştuktan sonra çözüm değil ama musteladan memnunum
199322 Cemredeniz1907 ben ilk hamileligimde kullandm 22 kilo aldm yirtilmam olmadi suan ikincidede kulllaniyorum
Cemredeniz1907 199322 eevet memnun kalan cok kişi vardı benim cevremdede. Üstelik carlağı azaltıyor diyende oldu. Neyse buna basladık bakalım ne olucak😂