nektarin_moms Cemredeniz1907 instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var orda içinde A vitamini varmış diye okudum ve A vitamininin fazlası hamilelikte zararlı. O yüzden bende almaktan vazgeçtim
bsra18- Cemredeniz1907 ilk kızımda bio oil ile başladım sonra sayısını unuttuğum daha nice çatlak kremleri ama nafile çatlak genetikmiş çatlayacağı varsa her türlü çatlıyorsun. Şimdi ikinci kızımı bekliyorum 30 haftamız bitti hiç bir yağ kullanmadım sadece banyodan sonra vücut kremi sürüyorum 🤷🏻♀️
Cemredeniz1907 Mervezumra bnde yüzüm için kullanmıştım cok memnun kalmıştım gebrlik içinde bugün alıp basladım
zekiyeke Aktarlarda hamilelik için çatlamaya karşı yağlar var bitkisel sonuçta ben yakında deneyeceğim
Emis Ben tüm gebeliğim boyunca her gün düzenli bebe yağı kullandım hiç çatlağım olmadı doğum fan sonra da bir çatlağım oluşmadı. Şimdi 2. Gebeliğim yine bebe yağı kullanıcam ☺️
kaan Cemredeniz1907 bende ilk Doğumdan sonra keşfedip kullandım oluşmuş çatlaklar icin etkili baya geçmeye başlamıştı ki erkenden tekrar hamile kaldım şimdi de ara ara kullanıyorum faydası oluyor. Keşke her gün kullansam ama unutuyorum 😁
Cemredeniz1907 kaan ay bunu duymak cok rahatlattı ya. Bendede oluşmuş olanlar var geçer inşallah diyede aldım bir ümit 😂
bsra18- kaan aslında çatlaklar geçmiyor rengi cilt tonuna yakın bi renge dönüştüğü için geçti sanıyoruz üstelik bio oil a vitamini barındırdığı için doktorum kullanma demişti
bsra18- Cemredeniz1907 benim annemin de vücudu kaymak gibi en ufak çatlağı bile yok benim karnım adeta kurak toprak 😂😂😂
bsra18- Cemredeniz1907 olabilir valla baktım zaten çatlamaya çatlıyorum saldım bende sadece banyodan sonra o sabunun kuruluğunu alsın diye losyon sürüyorum o kadar 🙈😂
Cemredeniz1907 bsra18- bence onu bile sürmen fayda etmiştir ya. BEnim eşimin kuzeni hiçbirwey kullanmadığı için vücudu yırtık yırtık olmuş doğurmadan daha 🙄