Ezop 7.ayım bitiyo toplamda 5 kilo aldım. Bence iki canlıyım fazla yiyeyim diye düşünmezsen, normal bi beslenme düzeniyle devam edersen, abur cuburu abartmazsan bide arada yürüyüş ya da herhangi bi şekilde hareket etmeue çalışırsan yeterli oluyo. Ama biraz da yatkınlıkla alakalı. Benim yapım müsaittir kilo almaya topaç gibi olurum diye düşünüyodum🤣 ama annem de hiç almazmış hamilelik boyunca sadece ödem olurmuş tıpkısının aynısını yaşıyorum resmen🙄