Rabia88 Kızlar ikramlik olarak biseyler yapıp koymak istiyorum poğaça ve elmalı kurabiye yaptım başka ne yapabilirim
Deletedmom_879 Rabia88 buzluga borek sarmayi dusunuyorum tuzlu kurabiyeler tatli kurbiyeler pogca çörek yaprak sarmasi denedim ama sevmedim buzluktan o yuzden onu iptal ettim vee ben borekler haric pisirip koyucam kokutmayan bi buzlugin varsa tadinda sorun olmuyor annem senelerdir pisirip koyar
Snmsnmz Rabia88 ben borek sarip koymayi düşünüyorum. Yufkayı sadece sıvı yağ ve su ile islatiyorum. Harcını koymadan da hafifçe un serpip harcını koyup öyle sarıyorum.buzluktan Çıkarıp çözünmeden üstüne yumurta sürüp firinliyorum çıtır çıtır oluyor. Bir de mozaik pasta düşünüyorum 4-5 tane yapip atsam yeterli gelir sanırım. Çok zorda kalırsam pastaneden kurabiye vs hallederim diye düşündüm. Sonuçta bebek ziyareti çok uzun sürmüyor 🙈🤗
Kizimveoglumm Börek olabilir bunları pişirmeden atıyorsun demi buzluga bazıları hazır olsun diye pişiriyor da
Rabia88 Kizimveoglumm poğaça ve kurabiyeyi pişirdim hazır dursun biri aniden gelirse eşime ya da anneme kolaylık olsun diye
Ereninannesi @Rabia88 bende börek ,elmalı kurabiye, tarcinli minik kurabiye yaptim bi kac gune cörek otlu minik kurabiye ve mozaik pasta da yapip koyucam buzluga. Mozaik pasta da 2_3 ay rahat dayaniyor .
Rabia88 Ereninannesi mozaik pasta hiç bekletmedim aslında içli köfte ve sigara böreği de var aklımda ama onlar da kizartilmak isriyor o yüzden vazgeçtim çörekotu kurabiyesinin tarifi netten mı yoksa hep yaptığınız bı tarif varsa malzemeleri paylaşır mısınız
Busranur Rabia88 benim hep yaptigim tarifim var cok da guzel tutuyor hatta 2 farkli tarifim mevcut instagraminz varsa aslinda sayfamda da bakablrsnz direk 😊 busbus_mutfakta ismi. Buzlukta da hep vardir benim kac ay hic bir sey olmuyor tazecik kaliyor.
narcittos Lohusa şerbeti nasıl oluyor Doğumdan sonra sürekli bulundurmak mı lazım ara ara yapacak mısınız yoksa bir iki hafta sonra bitecek mi
NaimeYilmaz narcittos kendın ıcınse sıcak tuketmen fayda edıor bıttıkce yapman senın ıcın daha iyi olablr dolapta 2 haftadan fazla drmamalı misafire dıorsan onlara cay kola yeter bence 😊😊
Busranur narcittos lohusa şerbetini de ilik ikram etmek gerekiyormus galiba. Annem 5 litrelige yapar koyarz birisi gelince isitir veririz demisti.
Rabia88 narcittos sanırım aktarlarda satılıyor bende hiç içmedim ama yapmayı düşünüyorum bir arkadaş lohusa şerbeti yerine kızılcık şerbeti önerdi belki onu yaparız bilmiyorum 🤔
Snmsnmz narcittos bizim burda lohusa şerbeti eve geçince kaynatılır nasılsa ilk 2-3 gün kimse gelmez diye düşünüyorum. 2.5 litrelik 2 sise dolaba koyarız. 40 ı çıkana kadar eve gelen herkese kisi sayisina gore isitilip ikram edilir. Az hazırlarız bittikçe tazesi tekrar yapılır. Normal doğum düşündüğüm için hastanede ikram etmeyi düşünmüyorum.
narcittos NaimeYilmaz misafire yapılacak mı onu merak ettim. Sanki gittiğim yerlerde içtim pek önemsememiştim o zamn😂
NaimeYilmaz narcittos yapan var hastanede dagıtıyorlar genelde kucuk bardaklarla ıkram edıyorlar ev ıcın yapanı gormedm her gun her gun ugrasılmaz herhalde
Rabia88 mlssrn pişirip mı pişmeden tencere ile mı koyuyorsunuz pirinçler kırılır diye hep yapmakta cekindim
narcittos NaimeYilmaz dimi evet ama arkadaşın dediği 5 litre yapıp dolaba atıp gelene göre ısıtma çok mantıklı o yapılabilir bir kez. Tabi ne durumda olcaz Doğumdan sonra bilemiyorum.
Busranur Ben de havuclu kek nisastali kurabiye tuzlu corekotlu kurabiye sarma tahinli kurabiye borek vs her yaptigimin yarisindan cogunu attim dolaba. Bi suru cesit oldu
Rabia88 Busranur havuçlu kek duruyor mu çıkınca tadı değişiyor mu birde buzdolabı poşeti ile mı koyuyorsunuz
Ereninannesi @Rabia88 mozaik pasta kesinlikle tavsiye ederim buzluktan cikarip 15 dk ya servise hazir oluyor buyuk kolaylik. Çorekotlu kurabiye de nefis yemek tariflerindeki olculer tam oluyor ordan yapiyorum bende
HilalHilalSeyhan Ya maşallah kizlar soze o kadar özendim ki tevekkül ne güzel şey herbiseyiniz hazir kacinci haftalardasiniz acaba ben daha 29. Haftafayimda bebegin odasini esyalarini yebi hazirliyorum siz pasta börek isine bile girmissiniz çok hosuma gitti valla 🙂
Ereninannesi @HilalHilalSeyhan 32+2 deyim ama 30 haftamda bircok seyi hazirladim bi ev temizligim kaldi canim. Annem calistigi icin cok uzun kalamaz yanimda e gelen misafir de bizde kuru cayla agirlanmaz o yuzden bebegimle ilgilenmek varken misafire ikram derdine dusmeyeyim diye hazir ettim herseyi 😊
HilalHilalSeyhan Ereninannesi ya benim durumum şöyle annrm çalisiyor ne kadar kalir bilmiyorum ama bana etraftan acele etme etme diyip duruyo insanlar basta kendi ailem 🙂 o yuzden bende cok yavas hareket ediyorum ama ne zaman gelir bilemeyizki bebek bende hazirlikli olmak istiyorum mesela daha yeni yeni hastane cantami hazirliyorum ve korkuyorumda Allah korusun bi acil durum olsa bebek gelmek istese hicbi kiyafeti yikanmadi cantamiz hazir deil besigi nevresimi hazir deil
Ereninannesi @HilalHilalSeyhan sen hazirlikli ol allah korusun erken gelmeye kalksa cantan en azindan hazir olsun canim. Kek borek cok elzem degil ama esyalarini sen hazirla ne olur ne olmaz. her kafadan bi ses cikiyor ben genelde herkesi dinleyip kendi bildigimi yapiyorum 😂
HilalHilalSeyhan Ereninannesi beşiği aldik bu hafta şükür bakip bakip mutlu oluyorum odasinda yapmak istedigim cok sey var bide gicik oldu artik yurumek hareket etmek biyerden biyere gitmek 🙂 Ama Allah yardim eder ben inaniyorum hepimizin bebisleri saglikla gelsin isiniz gücünüz rast gitsin kizlar 🙂