Hayır da böyle durum yaşayan var mi diye sorulan bir postta neden ben yaşamıyorum diye cevap yazarsin ki. Amaç nedir? Bu forumda ne kadar sacma sapan gereksiz yorum yapanlar var. Kasikta bebegi hissediyorum diye tedirginlik yaşayan bir arkadaş ve buna gülen emojilerle karnimin üstünde hissediyorum diyerek yanitlayan bir arkadaş. Bu arkadaşın amaci fikri zikri nedir ?posttan ne anlıyor merakliyim.
Neyse gelelim asil konuya
Bende 25+1 haftalik gebeyim hep kasiklarimda hissettim. Çok nadir gogsumun alt kisminda hareketi vardi.bu haftaya kadar bir sikinti olabileceği aklima gelmemişti lakin icime bir kuşku düştü yarin randevum var doktora soracağım burada bilgi veririm muhakkak✌ birde kiz cocuklari kasiklarda hissedilir diyolar😊