Smeyraaa 21 haftalık hamileyim bebegi kasıklarımda hissediyorum cok asagıda degilmi benim gibi hissedenler varmı yukarıda olması gerekmiyormu acaba
Emek Bende bugun 20 haftalik oldum ve hareketlerini asagada hissediyorum hatta genital ust bolgede kasikda tas gibi bi his oluyo bebek burdami yani diyorum asiri bi sertlik normalmidir bukadar asagada hissetmek yada sertlik olmasi bebekmidir o 🤒
esraatila Bebeğinizin pozisyonu ters olduğu için öyle kızlar benim de öyle 29 haftamdayim hala dönmedi
Seyma_1907 22+4 günlüğüm ben göbek deliğimin üstlerinde hissediyorum hep bazen aşağıda hissediyorum ama genelde hep yukarda ve dokunmasam bile tekmelerinden karnım sallanıyor 💙🙈
morpella bendede oluyor geçen hafta doktor kontrolüm vardı bebeğin kafası yukardaydı ayakları aşağıda doktorum bebeğin hareketlerini aşağda hissedebilirsin dedi normalmiş yani
zelis63 Smeyraaa canm bende 25. Haftamdaym bende kasıklarda hissediyorum doktora sordum normal dedi biraz aşagıda oldugunu söyledi bir risk görmedi
Minikkalp4167 Smeyraaa 29.haftama girdim.25te basladi benimkide.hep aşagida.bi de ben serklajliyim.düsün psikolojimi:)
duygusm Ben de hiç aşağıda hissetmiyorum. Pıtır pıtır hep yukarılardan vuruyor. En fazla biraz yanda hissediyorum, sonra yine mideme doğru vuruyor 😄
Gizem3410 Bende 23teyim kızım şimdiden dönmüş dogum pozisyonunda o yuzden rahimde baskım cok oluyor 🙄
Elvannnnnn Smeyraaa bende 23 haftaligim hâlâ bazen kasiklarima vuruyo ayakları yada elleri olabilir 🤗
Gonca3462 Smeyraaa hiç korkma ben 26 27 ye kadar hep aşağıda hissettim doktoruma söyledim.korkma plasentan yukarda bebek orda rahat ediodur çıkar yukarı büyüdükçe dedi nitekim çıktı 30 dan sonra 💕
Ozguu Gonca3462 ya ben 30 haftalık oluyorum hayla çıkmadı hep kasıkta hissediyorum karnımda aşağıda 😔
Myasminn Smeyraaa 22+5im hala kasıklarıma doğru vuruyor doktorum normal ayakları ve poposu orda demişti 🤗