kimsebilmesindiye Bense uni aldim islak mendil.ama bittikten sonra şok marketin babeland markali islak mendilini alacagim.temiz içerikliymis deneyin isterseniz
Aras-Altay DBsvn ilk aylar bende pamuk saf su yapar kullanırım sonrasına da uni ıslak mendil aldım memnun kalmazsam başka marka bakarım artık deneyip göreceğim artık 😐
DBsvn Aras-Altay ya pişik gerçekten çok sıkıntı ben baya geçiremedim o yüzden bez kullandığı süre boyunca pamuğa devam edicem hiç bir sıkıntı yaratmıyor çünkü hayırlısı olsun inşallah
Aras-Altay DBsvn benimde en çok korktuğum şeyler pişik felan ilk gebeliğim bide inşallah olmaz bebeğim
Mervezumra Aras-Altay o zaman hicbir problem olmaz ben direk hastanede kullandim 8 ay kullandim kizima yenidogani bildiginiz pamuk gibi zaten cok guzel kullanabilirsiniz gonul rahatligi ile
duygusm Aras-Altay Dalin parfüm ve bazı diğer içerikleri nedeniyle bebeklere pek uygun değil maalesef. Unibaby öneriliyordu ancak içeriğine sonradan sakıncalı bir ekleme yapıldı diye hatırlıyorum. Kullanıp memnun kalmanın ötesinde kimyasal olarak incelemek lazım esasen.
Nur55 Aras-Altay uni baby şampuan kullanıyorum sıkıntı yaşamadık hiç ama ıslak mendil bebeklere önerilmiyor pamuk daha sağlıklı
Kayraruzgar Aras-Altay uni baby kokusu falan da çok daha güzel biz kendimizde kullanıyoruz şampuanlarımız arasında en sevdiğimden.