Çok severek Bebeğimin tüm ürünlerini bu marka aldım ıslak mendilleri hatta indirimde diye kuruluğu stok yaptım ama kafam çok karıştı çevremde memnun kalan da var kalmayan da var. Diğer markaları beğenmiyorum özellikle dalin Kızlar bu marka ürünleri kullanıp memnun kalan kalmayan var mı yardımcı olur musunuz ?