Gulfem07 yaa bende randevu aliyim bari tekrardan muayene için bakalım benim ne durumda. Karnıma dokunduğumda çok net nerde olduğunu hissedebiliyorum ben mesela ama sanki oynamaya yeri yokmuş gibi geliyo bana yaa yada evham yapıyorum bilmiyorum özellikle 2 3 gündür dışardan hissedilen hareketleri yok ben içerden kıpraştığını hissediyorum ama dışardan dokunarak çok zor ve nadir hissediliyo