Berrasiner 🤣doktor bana da test yaptı boşu boşuna ben dedim şeker çıkmaz çok yedim hep açım dedim dinlemedi test yaptı bende de çıkmadı şeker falan çıkmadı.Benpe eşime baksan minyonuz bu çocuk kime çekti dedik bir de baktık dayıları ultrasonda falan aynı abim 🤣o değil abimi de gördüğüm yok işleri çok yoğun Hamilelik boyunca 3 4 kere görmüşümdür nasıl benzedi bilemedim.Bakalim çıkınca gözleri de mavi olacak mi😁sağlıkla doğsunda.Yarin kontrolüm var bakalım kaç kilo oldu yazarım buraya içiniz rahat etsin 😂😂