Hamzaninannesi Gmom_ canım 35. Haftamdayim uni baby vazelinle zeytinyagini karistirip kullaniyorum sabah aksam nemli tutuyorum 20. Haftadan beri.Çoo sukur susn bi sıkıntı yok. Tavsiye ederim.
B8use Gmom_ ben mustela çatlak öncesi yağı ve mustela çatlak için krem var onu aldım fakat hindistan cevizi yagida kullanılabilir diyorlar onun dışında göğüs ucu catlagina bu yağ ve kremi kullanıyorum mustela dediğim sadece son 1 ay lansinoh varya göğüs çatlak bakımı için onu kullanacağım bakalım
BeyzaGnaydn Gmom_ bende johnson’s baby nin bebe yagini kullaniyorum, oglumda da onu kullandım, hic catlagım yok 👌🏼 Hemde zararsız, bazi yaglar killanma falan yapiyor kullanirken dikkat etmek lazim.
HicranKzn Ben johnson's baby yağını kullanıyorum. Akşamları yağın üzerine de uni baby sürüyorum şu ana kadar olmadı 6. Aydayız. Kuzenim de bunları kullandı hiç çatlaksız doğum yaptı🙏🏼
Tuqbabars HicranKzn bende bio-oil kullanmaya başladım sizinkilerin fiyatı nedir acaba bide sadece çatlakların oluşumunu mu engelliyo oluşmuş çatlaklarada bi etkisi var mı
HicranKzn Tuqbabars Gmom_ marketlerde var bildiğiniz bebek yağı ile bebek vazalini. İkisi 25-30u geçmez yani göbişi nemli tutuyor. Bide bebek yağı olduğu için zararı olduğunu düşünmüyorum 🤗
Mug Tuqbabars ben de bugün aldım bio oil başlıcam bakalım İnşallah faydası olur da bebeğe zararı olmaz herhalde dimi ?
Secill911 Biraz da vücudun yapısı ile alakalı bir durum ya bu çatlak işi bende 3,5 aylık hamileyim daha henüz yağ falan sürmeye başlamadım çatlağım hiç yok. Ama bana da vazelin sürmemi söylediler. Bilmiyorum kararsızım yağ mı vazelin mi diye😊
KbraGndz Benim 32.haftada henüz çatlak yok ama korkuyorum sadece hindistancevizi yağı kullanıyorum. ne kullanırsan kullan vicudla alakalıymış çatlayan çatlıyomuş yine 😔
A1907 Kızlar tamamen vücüt yapıysıyla genetik ilgisi cok fazla. Su tüketiminizle cok alakalı. Ben gunde 3 lt su içmeme ragmen 4 aydan beri yaglanmama ragmen hiç çatlagım yok diye sevinirken 34. Haftada alt karın bölgemde bel bölgemde afedersiniz popomda catlaklarım olusmaya basladı suan baya catlak haldeym yani😕 üzgünüm bunu söylerken ama sizinde son haftalarda olbilir yine de tedbiri elden bırakmamakda fayda var
TospikAnne Bende bio oil kullanıyorum watsonstan almıştım. Ve daha 2buçuk aylığım. Yeni başladım. Kimileri diyor işte 24 saat yağlan yinede çatlayacaksın. Kimisi diyor bio oil hiçbir işe yaramıyor. Ya ben okudum kullananların çoğu çok memnun. Sıfır çatlaksız olmayacağız ama çatlakları minimize edeceğiz sonuçta. O çok kötü görüntüden kurtulmak zaten amaç. Ya birde görümcem amerikadan getirmiş bio oil. Dedim burda satılıyor ben yeni aldım. Valla ordaki kdınlar hep bunu kullanıyor bende kendime aldım. Sana da getirdim bir tane dedi. Bilmiyorum çok işe yaradığı söyleniyor. Bakıcaz görücez.
tomurcukannesi TospikAnne bende amerikada yaşıyorum en top ürün bu burda çatlak yağı diye aratınca en yüksek yıldızlı bio oil çıkıyo. Bende henüz 2.5 aylığım ama başladım sürmeye. Ürün özelliği ve yorumlardan okuğum kadarıyla önceki çatlaklarıda düzeltmeye yadımcıymış. Ayrıca güzel kokuyo ☺
Umayyyy HicranKzn teşekkür ederim 🖤 lierac ve Hindistan cevizi yagi kullanıyorum dus sonrası da Johnsons baby nin bebek yagini ama 16. Haftadayim ve anlamıyorum çatlak var mi yok mu. Beyaz catlak denilen hali filan Millet bahsettikce umarım doğru yoldayım diyorum sadece iku uc kilo oynuyo surekli kilom çatlak degil ama o 2 kilo baldır içlerinde muhtemelen sadece toplandi 😒😒 yeni de bu hafta hala toplu taşımada farkedilmicek kadar hamile olduğu belli değil ki ne bilim denilen düzeyde ufaktan bebişlerim kendini göstermeye başladılar gibi karnim biraz çıktı ve merakla umarim son haftalarda olusmaz bisi diyorum. 🤷🏻🤷🏻 Bi de bazen gun asiri ya da halsizlik olduğunda aklıma geldikçe kullanıyorum. Umarım cok farketmez. Ama ilk aydan itibaren başladım ben. İlerde karin cikinca pişman olan cok diye..
Hafize13 Vazelin petrol türevi o yüzden kullanmadım ben. Lierac kullandım ekstra üzerine rosmanndan bitkisel bi krem kullanıyorum vazelin gibi bi dokusu var fiyatı da çok uygun. 31.haftadayım çatlağım yok insallah böylede devam eder🤗
Burcinelly Ben hindistan cevizi yağı ve lierac kullanıyorum. Doktorum lierac önerdi. Memnunum şu ana kadar
TospikAnne tomurcukannesi evet canım öyleymiş. Hatta yıllar önce türkiyede yokmuş bio oil birkaç sene önce yeni gelmiş türkiyeye. Bir arkadaşımda dün bana mesaj atmış hiçbir işe yaramıyor boşuna kullanma diye. Kendisi hamile değil üstelik 😂Hamile kaldığımdan beri yaptığım snaplere paylaşımlara herkes bir muhalefet oluyorlar bu aralar. İnşallah çatlamamda göbeğimi çekip gönderirim 😂
tomurcukannesi TospikAnne bende sürüyorum ama kaşınıyorumda bi yandan bilmiyorum artık etki edicekmi etmicekmi😄