Ben tam anlatamadım galiba alttan muayenede istemediğinde bakılmadığını biliyorum ama o zaman da tedavi olamadan eve geliniyor ya da hastane hastane geziliyor ben 16 haftalığım kanamalarım oluyor bazen artıyor acile o nedenle gitmek istiyorum önceki gitmelerimde de büyüktü 13 haftalık falan ama hiç üstten bakılmadı o nedenle ya gitmiyorum evde çekiyorum ya da özele gidiyorum ama varsa şayet hiç yormadan üstten bakan devlet hastanesi birdahakine ona gideyim istiyorum