[silindi] ben de acile gitmiştim 18.haftamda sancı gibi birşey hissedince korkup. direk alttan muayene dedi ultrasonla bakmadan. Kabul etmedim, sorumluluk bende diye yazdırıp imzalattı bana. Zaten çok yoğundu acil yarım saat ultrason bekledim gelen giden ayakta kan alıyorlar ilgilenmiyorlar daha fazla dayanamayıp muayene olmadan özele gittim. Oradaki doktor direk ultrasondan bakıp kontrol etti altan muayeneden söz bile etmedi.Bazı devlet hastanelerinin özellikle acilleri korkunç.