Arkadaşlar merhaba 34 haftalığız coraspirin kullanıyorum 13 haftamdan beri bazı postlarda görüyorum coraspirin kullanımı 32 haftada kesilmeli yoksa bebekte sorun yaratıyor, özellikle kalp üzerinde açıklık filan bırakıyormuş sizce böyle bir durum var mi yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏼