Haticemre21 Bizde buradayız 28+5 haftalığım kızımız olcak insallah. 4 5 mart gibi gözukuyor doğumda 😍🤗🙏
Hanife4416 Benim iki kız olacak inşaallah 24+0 martın son haftası dedi doktor hayırlısı bakalım bu hafta başlıcam alışverişe 🤭
Halime1652 28+3 haftalığız 👼🏻 Oğluşum olcak tabmının 9 Mart dıor doktor bende kıaftelerini kuvetını bebek arabası aldım bı besık nevresim battanıyesı bıde çantam kaldı alıncak
Zeynephatice07 melis3 26+1 18 mart normal olursa dedi dr.ilk gebeliğim normal istiyorum inşallah olur.☺️
Halime1652 Zeynephatice07 Bnm doktor doğum un nasıl olcadı hakkında hıc bısey demıor normal ıstıyorum eger mümkün se
Mujde- purplemallow28 aynıyız 😍 yakın zamanda kontrole gittin mi ? Kilosu vb durumu nasıl ? Sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻🥰
Zeynephatice07 Dilankenger ben 2 tane hastane çıkışı aldım 5 li ve 10 lu.extra 5 takım alt üst 4 tane kundak çok lazım oluyor dediler.zıbınlar ,alt açma 2 tane ve çoraplar 2 tane de battaniye başka bişey almayı düşünmüyorum şimdilik doğduktan sonra inşallah
Hzr_7714 little_mom_141 Bizimde prensesmz olcak insaallah . Hayirli kolay dogumlar olsun bakalm once kimin kizi gelcek. Saglikla gelsinler🙏❤😍
little_mom_141 Hzr_7714 amin inşallah hayırla gelsinler 😊 sizin Oğluşunuz nasıl? nasıl gidiyor hamilelik? Hazırlıklara başladınız mı
Deletedmom270 Hulya90 aktardan karanfil yagi alip o yagi pamuga dokup oraya bastirin ağzınıza değdirmemeye dikkat edin bulmazsaniz karanfil tomurcuklarini ezip koyabiliriniz
ipekgul 28+3 8 mart gözüküyo sezeryan olcağı için şubatın son haftası olur dedi doktorumz doğumu. Herşeyimizi aldık yıkayıp ütülemek hastane çantasını hazırlamak kaldı geriye
Hayat Kbr_71 25+2 olucaz.Sol tarafımda kaburga tarafında tamda mide ve kaburga birleşmesnde acıdan ölüyorum😓😓😓Napsam bilemedim.