Asd92 2 tane aldım.Birisini suwen den önü düğmeli pijama takımı ve sabahlığını aldım. Diğeri de Trendyol siyah inci den nicoletta marka önü düğmeli takım aldım .İkiside çok güzel kaliteli geldi.Lohusa döneminden sonra da giyilebilir takımlar.İndirimdeydiler geçen hafta devam ediyor olabilir.