Merhaba 😍 21 +4 haftalık hamileyim ama untrasonda 2 gün önden gidiyor 😊 çok şükür iyiyiz sadece çok mide yanması yaşıyorum , detaylı untrasonda kızımız olacağını öğrendik 🤰 hareketlerini 17 hafta olduğundan beri hissetmeye başladım 😍 henuz alisveris yapmadik yeni öğrendik ilerde yapmayı düşünüyoruz 😊 nisan 27 tahmini doğum ❣Rabbim evlatlarımızı hayirlisyla kucağımiza almayı nasip etsin 🤗