Muki Sohretkural onu bende bi araştırayım travel sistem bende istiyorum ama o portbebeyle birlikte katlansın istiyorum yoksa ayrı ayrı zor oluyo
Anneadayi_34 22haftaligiz bizde benim de kızım olucak Tahmini de doğum tarihimiz 25 nisan ama bence erken gelicek😁 bu aralar biraz karnım ağrıyor sizde de oluyor mu?
Muki Anneadayi_34 benimde 22 haftalık doktor 10 ile 15 nisan arası dedi doktorların tahmini de şaşıyo sanırım😂
susu8 Hatice_ceylan resmen bizi anlatmışsınız 😄 bebeğim erkek 21+2yiz bu cuma detaylı usg var çok heyecanlıyım ☺️ doğum nisan son haftası gözüküyor. Sağlıklı hayırlı bi şekilde kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah.
Anneadayi_34 Muki devlet hastanesindeki doktorum 20 nisan demisti. Özel hastanedeki doktorumsa 25 nisan. Hafta olarak benden daha geride olan gebeler bile daha erken söylüyor doğum tarihlerini. Bakalım ne zaman gelicek benim güzel kızım🤗
Sohretkural Hatice_ceylan Ben de öyle meyve hastası oldum ☺️ Ispanak yemeğini hiç sevmiyor kızım ☺️ Hemen çıkarıyoruz yiyince 🤣
Anneadayi_34 Sohretkural canım ben de söylemiştim ama adminler yasak demişlerdi. Olsa çok güzel olur aslında birbirimize danişıriz.
Muki Hatice_ceylan ay bende takmıcam halolur diyorum sonra kendimi nette gezerken araştırırken buluyorum 😂😂
Hatice_ceylan Sohretkural ben hep sevıyorum herseyı yerım bı arabasımı neyse bı onu bıde aystee varya ıcecek ondan tıksındım
Burcu089 23+2 şuan. Doktor 8 nisan dedi. Cinsiyet erkek. İsme karar veremedik. Tekmelerin dozu sertleşmeye başladı buara😆😊
nurcel 21+3 haftalığız oğluşumla 😍 26 nisan gözüküyor programda 😊 bu haftalara kadar pürüzsüz geldik ama geçen cuma zehirlenince bi üzüldük. Çok şükür ki her şey yoşunda 🥰 pazartesi detaylımız var çok heycanlıyız🌼
Hatice_ceylan Sohretkural bızımkıde aynı oyle . Bı mutlu oluyorumkı dunyalar benım oluyor sankı . Tekmelerını vıdeoyaya cekıyorum sureklı babamıza atıyoruz