Sedamurat üç tane test yaptım bazısında görünüyor bazısında görünmüyor gibi bnde umutlu değilim aslında eşim 2 ay önce askere gitti birliktelik yemin törenine gittimde oldu yumurtlama dönemi değildi bizde bir buçuk senedir istiyoruz aslında çocuk için stres yapmayı bırakalı aylar oldu adetim çok düzenli ilk kez gecikti birde yengem rüyasında hamile olduğumu görmüş malum mu oldu acaba dedim o yüzden merak içindeyim hayırlısı artık. Rabbım senin de yardımcın olsun tez zamanda inşallah bebiş haberini alırız vardır vakti zamanı uzun oldu biraz 🙈