Kızlar adetim 4 gün gecikti normalde gününde gelir dün ve evvelsi gün idrar testi yaptım negatif çıktı dün Doktora gittim tahlil vermek için gerek görmedi ultrasondan baktı birşey görünmüyor adetin daha gelmezse gel dedi. Sorum şu hamile olupta 4 haftalık ultrasondan görünüyor mu başına gelen var mı