Kaç aylık ken odayi dizmeye basladiniz kızlar
Fkannesi ikeadan klasik bi beşik almayı düşünüyorum hem fiyat ekonomik hem çok kullanışlı
Elif_t bilemedim ki Acilir belki bu 🙂 https://www.resimag.com/p1/73dca64b6e8.jpeg
ozleem61 Çook güzel olmuş😍 Allah güzel günlerde kullanmanızı nasip etsin bebişinizle🧿
Elif_t sagol canim insallaH 🥰