Fkannesi Bebek odası hazır olan var mıı kafalar iyice karıştı ne nerden alacağıma dair fikirlere ve görsellere ihtiyacım var sanırım 😌 Benimle aynı durumda olan vardır illaakii
SedaveSusam Fkannesi ben ya ben 🙈 ne alacağımı biliyorum ama küçük dekoratiflerde halıda perdede kalakaldım😂
ozleem61 Fkannesi Montessori aldim belki fikir olur ben cok begendim 😀 https://www.resimag.com/p1/511f55773d5.jpeg https://www.resimag.com/p1/8390941aacf.jpeg
Kifayet Fkannesi biz çilek ten almaya karar verdik hem beşik hemde sonradan büyüyüp karyola oluyor çok kullanışlı bir ürün bence
Kifayet Fkannesi https://imgyukle.com/i/RFlpdo https://imgyukle.com/i/RFlGTU https://imgyukle.com/i/RFlBUj
Esrayusuf ozleem61 canım hayırlı olsun ben çok beğendim nereden ve ne madara aldın bilgilendirirmisin ?
kyrdsvn ozleem61 ayy bende oğluşuma böyle yaptırdımm🤗 Şimdi sizde görünce daha da bi hoşuma gitti iyi ki almışım dedim 😂 Bu ay sonunda teslim olucak inşallah. Nevresimde kafam çok karışık ama siz nasıl bişey tercih ettiniz 😓
Misssimsek Kifayet çok güzelmiş canım güle gule kullanın. Büyüyen besik dedikleri bu mu oluyor acaba kaç yaşına kadar kullanıyor. Ilk bebeğim sıfır tecrübe 🙈
Kifayet Misssimsek 2,3 yaşına kadar beşikte yatabilirmiş sonra yatak olarak parçalara ayırıp o şekildede 12 yaşına kadar yatabiliyormuş benimde ilk Bebek tecrübe hiç yok araştırarak karar veriyorum canım 😊
ozleem61 Esrayusuf sagol canim cicis bebek‘di herhalde yanlis hatirlamiosam masko mobilyacilardan 5.500 ama altina baza yaptirdigmz icin fiyat artti biraz
ozleem61 kyrdsvn 😍 valla bende ilk gördüm cok begendim aldim hemen 🙂 internetten normal bebek nevresimi aldim ama carsaflari kücük onlarida extra alcam tek kisilik. 500 lira bu yataklar icin nevresim takimlari set ama pahali geldi bana almadim
kyrdsvn ozleem61 evet çok küçük bu yataklara göre açık kalıyor ve gerçekten çok pahalı 😓 Bende tek kişilik bebek nevresimi yaptırmayı düşünüyorum bakalım buldmm instagramda bi site yatağımız bi gelsinde 😍 Bu arada aynı yerden almışız 🤣 Bizde masko cicisden aldık🙈