Ben bu “normal doğum şöyle güzel” , “ yok olur mu sezaryen en iyisi “ ve benzeri konuşmaları anlamıyorum. Bizzat kulaklarımla sezaryen yaptıranları kolaya kaçmakla suçlayanı hatta tam anne olmama iması yapanı bile duydum.
doktorun benim için uygun olan doğum şekline beni yönlendireceğini düşünüyorum. Gönlüm normal doğumdan yana yalan yok; ama sezaryen olman gerekiyor derlerse de karalar bağlamam. Bebeğime sağlıklı bir şekilde hangi yöntem ulaştıracaksa beni onu kabul ederim. sezaryenciler normal doğum isteyenleri orası bollaşır dikiş atılır diye korkutuyor. Normal doğumlular sezaryen yaptıran da doğum mu yapmış oluyor sanki diyor. Bırakın bence bunları artık. Herkesin doğumu kendine özel.