İkizlerime hamileyim kavuşmamıza az kaldı Allah’ın izniyle. Normalden hep tırstım doğurana da helal olsun dedim. Ama zaten normal Doğum yapma imkanım çoookkk çookkkk az. Bebeklerimin ikisi de baş geliş olacaklar da daracık alanda, suyum sancım gelecek deeee. 7 aydır çektiğimi bir ben bir Allah bir eşim bilir. Hamileliğin kendisi çok Zor bir yaradılışken ben ikisini birden taşıyorum AMA CAHİLİN TEKİ GELECEK VE BENİM İKİZLERİM NORMAL DOĞDU DİYE ONLARA HAYATA 1-0 GERİDEN BAŞLADI DİYE ACIYARAK BAKACAK. Sonra bu kafa yapısındaki kadının büyüttüğü çocuk da aynı kafa yapısına sahip olup benim eşim onu eğitmeye çalışacak, sonra biz ona acıyan gözlerle bakacağız. Gülerler öyle muhabbete 😂😂 Normal sezeryan farketmez Allah hepimizi çocuklarımıza sağlıkla kavuştursun inşallah. Sezeryan doğurana kesildiği için helal olsun normal doğurana o ana cesaret ettiği için helal olsun. Hepimiz anayız ya var mı ötesi