Hdy canım sen naptın ya çok erken almışsın 😅şuan 18.haftalık bebegım 53le gebe kaldım şuan 56yım.ve doktorum çok almısın dedi diğer ay diyetisyene gidicem ✌️Sen bence maddi durumun varsa diyetisyene Git 😊kahvaltıda yumurta,bol yeşillik,zeytin peynir, domates 💁🏻♀️öğlenleri sebze yemekleri ve tam buğday ekmek 💁🏻♀️Akşam kesin protein ye et,tavuk,balık birisine ye💁🏻♀️Ara öğünlerde meyve ,yoğurt,ceviz,fındık,süt 💁🏻♀️Pirinç pilavı hiç yemiyorum, beyaz ekmek hiç yemiyorum,börek ve pastaları da yemiyorum,şeker hiç tüketmemeye çalışıyorum 💁🏻♀️Bu şekilde yiyorum ve bebegım 3 hafta önde ve iriymiş🙆♀️ İstersen diyetisyene Git kontrollü alırsın daha iyi olur senin için😘🙃