Dmce Yktrjnrhn valla senide anliyorum suan az once evime girdim onca zaman sonra evim resmen kimsesizlerin evi gibi rutubet kokmus esim temizlemis supurmus ama erkek sonucta kaynanamda ust katimda vicdani kurusun ona ragmen evimi opup kokladim resmen hic bi yer evin kadar olmuyo kendini nerde iyi hissediyosan orda kal en ufak agrinda bekleme ama sakin git hastaneye icin rahat etsin elinden geldikce banyoya girme doktorumun tavsiyeleri bunlar icebildigin kadar su ic zaten iliski yasak bide tuvalet harici kesinlikle kalkma suan deliriyorum evimin kokusunu degistirmek temizlemek icin ama mecbur yatmak zorundayim bi kac haftan kalmis ya sabir de
Dmce Yktrjnrhn hic korkma hic aglama moralini guzel tut ben az kalsin doguma gircekmistim doktorum bu sanciyla bu aciklikla iyi dayanmissin dedi bende pek asiri hissetmiyodum bak ona ragmen bin sukur 36 oldugum gibi bebisim 3150 gram olmus bile dktorum dedi buyuttuk sonunda bebisini diye rahat ol seninkide 36 yi atlatir yeterki kendini kasma
Oguzaysel Benimde tansiyon yüksek çıktı, çocuk aşağıda zaten enfeksiyon var bana yat hastanede dese inan gikim çıkmaz surda kalmış 1 ay , evde yemekti bulasikti insan ister istemez iş yapıyor ama hastanede olsam iş yapmam , keşke bana da yatış verselerdi 😄