Merhaba kızlar aslında ben çoktandır bu uygulamayı kulanıyorum ama 10 gün filandır hesap kurdum sürekli okuyordum herşeyi ve pazartesi günü öğrendik ki erken doğum riskim varmış altan muayene eti açılmam da varmış pazartesi hastanede kaldım o gece dün çıktık ama hala biz çıkmak.istedik hastanede dahada stres oluyor bize yakın hastane evde dinlen dedi bakalım iki günde bir gelin dedi kontrole ilk bebeğimiz 4 yıldan sonra korku çok var bişy olursa diye sancim yok doktor sancin var diyor nsty bağladı sanci gozkyr bende hiç şancı yok histmyrm oğluşum sabırsız galiba ama çok korkyrm benim durumda gibi olan varmı ?