Meldas bana bugünde doktor dedi ki bacaklar neyse de kollar üst kollar 4haftaya yakın bir kısalık var dedi.böyle deyince kolun yarısı yok gibi düşünmeyin mesela bir cm kadar ama bizim için bir milim bile önemli o yüzden bu bize dispilaziyi düşündürür dedi tabi bizim için doğum sonraki gelişimde önemli dedi kafam allak bullak doktor doktor gezdikçe daha faZlasını duyuyorum ya