Blackcloud Bebeğimin flsi 33 haftalık göründü, normalde 35 haftalık hamileyim, başka bi doktor 31 haftalık flsi, haftasıyla uyumlu değil dedi, moralim çok bozuk bu durumu yaşayan var mı? 😞
Aleyy00 Blackcloud üzülme canım, bana da söylediler şimdi 1 aydır miniğim yanımda ve sorun gördükleri o kısalıkta yok başka birşeyde bir başka doktor da bana eşinde sende çok fazla uzun değilseniz bu genetiktie korkma demişti
Elifduman Blackcloud fl ölçümünde bebeğin boyu ortaya çıkıyor kaç cm dediler? Kısa boylu olacaktır belki annesi rahat ol daha vaktin var ❤️
Hirakrp Blackcloud benim bebeğimin kol ve bacak 20.haftadan beri geri geliyor cücelik ya da iskelet dispilazisi teşhisi kondu benimle aynı durumda değilsiniz son haftalarınızdasınız birşey olduğunu sanmıyorum
Minica_Eylul Blackcloud canım diğer değerler normalse bir tek onum geri olmasi kisa boylu olacagini genetik aileden oyle olabilecegini soyeldi doktor bana benimde oyleydi hatta sonra ki konttolumde biraz fark atmisti 👍 diger degerler sıkıntı değilse 1 tek ondan bisi olmaz için rahat olsu n doktorumun açıklaması bu yönde olduğu için söylüyorum ☺👍🙏🏼😊😉
Blackcloud Aleyy00 Yok eşimde ben de minyonuz, fakat kısalık aşırı derece mi, o beni korkutuyor, minyon olması sorun değil. 😞 Perinatolojiye gideceğiz orada belli olacak artık.
Blackcloud Elifduman Bu zaman kadar hiç böyle sorun yaşamamıştık, hatta boyuda gayet güzeldi, özelde her şeyi iyidi, devlet hastanesinin ikiside evet flsi kısa dedi. 😞
Blackcloud Hirakrp Rabbim yardımcın olsun, inşAllah sorunsuz doğar bebeğin, birden ortaya çıktı bizimki. 😞
Betulyavuz Bana da 34. Haftamda yapısal olabilir Fl kısa demişti doktor devlette . özelde kendi doktoruma gittim gayet normal haftası ile uyumlu dedi şimdi 37. Haftamdaym
Blackcloud Betulyavuz Özelde benimde değerleri normal çıkmıştı, fakat iki devlet hastaneside evet flsi kısa dedi. 😞
Aleyy00 Blackcloud bende gittim canım orada baktı ve sorun görmüyorum sen minyonsun eşin nasıl dedi eşim 1.73 boyunda falan oda çok uzun sayılmaz dedi genetiktir bu yatkınlık bir yerden oluşue dedi bebeğim 48 cm doğdu gayet normal dedi doktor, şuan da gayet güzel boy atıyor uzuyor mesela dert etme yani
Meldas Rahat olun bizede iskelet displazisi akondraplazi dediler en son altı hafta geri dediler 44 cm doğar dediler 50 cm doğdu binlerce kez şükürler olsun hiç bişeyi yok nöbet tutuyorum şuan uyandı kendileri 😘😘
Blackcloud Meldas Yaa ne güzel maşAllah, inşAllah benim bebeğimde sağlıklı, sorunsuz doğar Rabbim nolur ya. 😞🌸
Hirakrp Meldas bana da aynı teşhis kondu 20.haftadan beri kol ve bacak geriden geliyor her gün ağlamakla geçiyor
Meldas Hirakrp Boştan yere zehir etme hamileliğini benimde yirminci haftadan beri hep geri geldi hatta son ay altı yedi hafta dendi ama çok şükür hiç bişeyi yok hatta kocaman elleri ayakları binlerce şükür hamileliğim boştan yere zehir oldu
Aleyy00 Blackcloud rabbim sorunsuz sıkıntısız kucağınıza almayı nasip etsin kötü düşünme bazen boşa üzmekten başka birşey yapmıyor doktorlar da neye inanırsan o olur güzel düşün güzel olsun
Hirakrp Meldas ne bileyim bazen diyorum hepsi mi yanılıyor bazen de diyorum belli bir ölçü var onun üzerinden gidiyor hepsi fabrika imalatı gibi
Ozcifci Kizlar bende 21 haftaya girdim doktor 21 cm dedi boyu netten araştırdım biraz 27 cm yaziyo kafam çok karıştı benimde