Esraesila2019 Gecmis olsun canim . Öncelikle zorluğunu anlayabiliyorum. Ama sana şunları anlatayim. Benim apartmanımda iki komsum var birinin kizi8 yaşında ve yıllar önce ayakları yok deniliyor anne karnında ama komsum istemiş doğmasını doğmuş çocukta hiçbirşey yok . Diğer komşumun 1 yaşında çocuğu ona da down sendromu tanısı konulmuş ama oda normal doğdu. Asla kalbini bozma üzme kendini sakın Rabbime dua et .