Esraesila2019 benim bebeğimin de kalbinde kireçlenme,kafasında kist,burun kemiği kısalığı çıktı.ben süreçte çok yıpranmıştım amniyosentezi kabul ettim.gerçekten iyi bir Prof yaptıktan sonra basit bir işlem.Allaha çok şükür temiz çıktı sonuçlarımız.ama amniyosentez yaptırmasaydım en sonunda ben hasta olacaktım sürekli kafamda kurmaktan