Merhaba arkadaşlar, 2.5 yıllık evliyim 7,5 yıllık hamileyim, kendim tanıştım eşimle severek evlendik, fakat hamile olduğumu öğrendiğimden beri ben mi çok alınganlaştım eşim mi değişti bilmiyorum, sürekli tartışıyoruz. Dün gece beni işten aldı eve giderken yol üstü köy yumurtası alalım dedik, eşim normal de telefonunu arabada bırakır bende tam bir şey için elime aldım eşim ver telefonumu dedi, ben de ben elime alınca mı tatlı oldu dedim evet dedi aldı giderken belki görmeni istemediğim bir şey vardır dedi, sonra geri geldi ben de hemen tepki gösterdim alma telefonumu karıştırma bir daha dedi ben çıldırdım tabii sanki sevgilisine söylüyor, ben de telefonumun kilidini parmak izi yapmıştım, bir önceki gece eşime söylemiştim istersen senin parmağını da ekleyelim diye yok gerek yok demişti, dün tartışma anında bana sen niye parmak izi koymuşsun dedi, sanki bir gün önce ona bunu söylememişim gibi. Sonra eve geldik ben odaya geçtim o film açtı izledi ben sinir bozukluğundan ağlaya ağlaya uyudum o kaçta yatağa geldi bilmiyorum. Bugün anneme geldim izinliyim geldiğimi biliyor, birazdan işten çıkacak beni ararsa eve geçelim diye gitsem mi kalsam mı bilemedim😔