Zeynepmum Svcnn çok değil ama tek sayılarla yiyin diyolar canım ben genelde ya 5 ya da 7 tane yiyorum
Svcnn Zeynepmum evet bnde tek.sayi dye duyuyrm 1 3 5 veya 7 seklinde insallh kolay olur allhn izinyle dgumlarmz
GlinDirim Asyamduru 1tatlı kaşığı bal , çay kaşığının ucuyla zencefil tozu , 2 3damla limon yarım cay bardagı ılık suya koyup karıstır iç canım bogaza öksürüğe çok iyi geliyor ☺ geçmiş olsun
Asyamduru GlinDirim teşekkür ederim bugünden beri ıhlamur limon bal içiyorum bana mısın demedi🙄 doktorum geçirmen lazım bir an önce dedi sezeryan olma ihtimali var ozaman sezeryanda olmaz dedi
GlinDirim anneyimben12 Bende öyle diyordum acaba bizde 30lu haftalara gelir miyiz diye ama şuan bitiyor bile ☺ Amin inşallah🙏🏻
Semracolak GlinDirim bende 38+6 haftalık hiç bi ağrım bişeyim yok bende merakla bugün yarın mi diye bekleyip duruyom bakalım insallah uzamaz yaa beklemek böyle daha strese sokuyor insani😊