Sedaaa87 SedaveSusam tamam o zaman ben de Perşembe Cuma gibi giderim. Bu saatten sonra başka doktor da olmaz artık. O nedenle bu duruma alışacağız.
Sedaaa87 Sirinimm Aşkın hoca gerçekten iyi , ama işte bu hastaneden ayrılma durumu biraz kötü denk geldi. Samimi içten , kasıntı doktor değil. Rahat hissediyorsunuz . Benim doğumuma az kaldı yoksa mecbur değiştirirdim
mantik_0 Sirinimm ben Çiğdem hanıma gidiyorum gerçekten çok içten bir insan. Ve çok özeniyor her seferinde. İnşallah gitmeden bir an önce doğururum 🤭
Serra_t Sirinimm ya o kadar iyi ve tatlilar ki bana senden para almam dogum icin bile dedi. Hic dusunme bunlari istedigin yerde de dogurturum dedi ama benim ice sinmiyo adam klinik acmia bedavaya dogurtuyo sirf paketimiz var diye. Onlarin icindeki iyi niyeti resmen anliyosun.
Sedaaa87 mantik_0 bize de artık eşinden dolayı iyi davranır heralde ☺️ Alışmak kolay olur zaten hep görüyorduk koridorda. Ben 36 haftadayım artık hastane doktor değiştirmem zor olur. O nedenle çiğdem hocada devam ederim
Damlay SedaveSusam Muayenehane açtılar ama çiğdem hoca 2-3 ay kadar daha koruda olucak. Vee sonrasında yine sigortanızı kullanarak koruda doğum yapabilirsiniz. Bence değiştirmeyin derim takibinizi mağdur etmeden yaparlar. Benim özel sigortam yok ben yinede vazgeçmiycem Çiğdem hocadan 😍
SedaveSusam Damlay bende gidince konuşucam vazgeçme tarafında da değilim kuzum yardımcı olacaklardır mutlaka
Serra_t SedaveSusam ben bu hafta gorusmeye gittim paketle ilgilenen bayanin yanina cok ucu acik konustu baska doktorlarimiz var hepsi iyi tarzinda konustu bilmiyorum sonum nolcak. Ama yeni gelen drlara gitmek istemiyorum
Sedaaa87 SedaveSusam gittiniz mi acaba çiğdem hocaya ? Nasıldı tavrı ? Aşkın hoca da sanırım öğlene kadar orada oluyormuş , ben o nedenle sabah gideceğim bu haftaiçinde
SedaveSusam Sedaaa87 canım gittim gayet iyiydi ama aşkın hoca olsa daha iyi olurdu😔 aşkın hoca yarın arıcak beni konuşcaz ne yapabileceğimizi yeni gelcek doktorlar belli değilmiş hiç bişey yapamazsak sana güvenli bi doktor bulur aşkın dedi çiğdem hoca
Sedaaa87 SedaveSusam beni aradı akşam Aşkın hoca. Çiğdem hocanın üzerinden devam et sen dedi. Benim artık 37.haftam o nedenle başka doktor falan ayarlayamam. Sanırım Aşkın hocanın muayene işi de henüz oturmadı
SedaveSusam Sedaaa87 çiğdem hoca ben 34. Haftadayken ayrılcak hastaneden ne yapcağımı bilmiyorum sonrasında 😔
Sedaaa87 SedaveSusam Aşkın hoca muayeneyi oturtmuş olursa devam edersin , ama özel sigortalarla falan anlaşma yapılır mı hemen bilemem. İyice bi araştır da ona göre doktorun netleşsin derim