SedaveSusam merhaba , siz çiğdem hocaya gittiniz mi acaba ? Ben de aşkın hocanın hastasıyım ancak bugün hastaneden aradıklarında sordum ki ayrılmış bile. Geçen hafta kontrolüm vardı hızlandıracağız demişti zaten. Benim sigortam da allianz aslında ondan yana sorun yok ama ben 36.haftadayım. O nedenle doktor değiştirmem çok anormal olacak. Çiğdem hoca da kontrole giderim eğer muayene açılmazsa aşkın hoca da Doğuma gelir herhalde