SerapUGR canım beşigim bugün geldi gelır gelmez kurulumunu yaptım dayanamadım☺🙈eşimide bekleyemedım tek başıma yaptım 💪 beşik umduğumdan ok daha güzel duruyor. İnanılmaz sindi içime 🤗malzemesi cok kalıteli gerçekten,görünümde cok kibar duruyor kısacası fiyatına göre cok uygun bir beşik.anne yanı oluyor , hem sallanabilme hem sabıtlenme özelliği var, iki kademeli olarak yatak yukseklıgını ayarlayabılıyorsun keskinlikle tafsıye ediyorum (kurulum vıdeosu var )