Fasulyem22 ben bu anlamda çok sansliydim beni uyardilar hangi numarayı ne kadar kullanacagin belli olmaz stok yapma fazla bez alma diye iyiki uyarmislar hep 1 paket alıyodum bitince aliyodum tekrar bizde sorun yapmadı bir numara buyutunce canım inşallah sende de yapmaz şuan da mesela 5+ lastikleri sıktığı icin 6 numara kullanıyorum 14 aylik oglum ve yine bacakları yuzunden yani 6 numara kullanmam da 😂 🙈