Kızlar 26 gün önce doğum yaptım ben doğal diye sleepy natural bez aldım sızdırma yapıyor dedi herkes ben bir kaç kere yaşadım ama sorun o değil. Ilk günler bir şey yoktu ama yeni yeni bu bezin içindeki lastikler var ya yan bantları değil sızdırmasın diye yapmışlar sanırım bunlar kızımın bacaklarını kesiyor ilk önce sıkı bağlıyorum sandım ama bollken de aynı durum. Rahatsız ediyor kızımı da . Bu lastik izi yapmayan bez yada lastik izine çözüm bulan var mı bu arada bez 1 numara 5 kilo üst sınırı kızımda 3 kilo 500 gram