Emel_11 geçen hafta bende de nst de sanci çıktı ama acilmam yoktu.bebegin kalp atışları yavaş diye ciğer geliştirici igne yaptılar.acilma yoksa bebegin de gün içinde hareketleri varsa sıkıntı yoktur bence.diger sancılar da doğum yaklaştığından normaldir