Arkadaşlar benim son kaç gündür ağrılarım var kramplar oluyor kasıklarımda ve akıntım da var. Bazen bebeğimin baskılarını his ediyorum. Sancıyo o anda. Adet sancısı gibi bacaklarım sırtım çok ağrıyor. Hatta ishal oldum.36+4 olduk ama bilmiyorum sizce erken doğum olabilir mi? Erken doğumsa ben normal doğum yapmak isteyebilir miyim doktorlardan öyle bir şansım olurmu? Acile gideceğim şimdi gitsem napacaklar😂off kafamda deli sorular